[postgis-users] Recomendaciones para Instalacion

Chris Hermansen chris.hermansen at timberline.ca
Tue Jul 14 07:16:34 PDT 2009

Hi ZM;

En este list, su mejor opción sería incluir el error en su pregunta. "No reconoció algo de 8.4" - no se encuentra bastante de información para ayudarle.

On this list, your best option would be to include the error in your question. "Doesn't recognize something in 8.4" - there is not enough information to help you.

Chris Hermansen        chris.hermansen at timberline.ca
tel+1.604.714.2878 · fax+1.604.733.0631 · mob+1.778.840.4625
Timberline Natural Resource Group · www.timberline.ca
401 · 958 West 8th Avenue  · Vancouver BC · Canada · V5Z 1E5